بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به اقدامات گسترده در خصوص پاسداشت مقام شامخ شهدا در زیباسازی شهر اشاره کرد و افزود: طراحی و ساخت ۵۰۰ تابلوی جدید مزین به تمثال شهدا در ورودی پارک ملی ایران کوچک درحال اجرا بوده و ماه آینده از این طرح بهره برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در خصوص جزئیات نصب و جانمایی لوح و سردیس معاون فقید خدمات شهری و نام گذاری بخشی از دهکده تفریحی گردشگری باغستان به نام «مرحوم زین العابدینی»، گفت: طرح پیشنهادی این موضوع پس از تصویب اعضای شورای شهر در نیمه اسفند سال گذشته و پیرو ابلاغ به شهردار در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی با تقدیر از اقدمات ارزشمند و ماندگار رئیس سابق سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، گفت: هفته گذشته طی مراسم با شکوهی از این لوح و سردیس با حضور خانواده مرحوم زین العابدینی،   شهردار کرج، اعضای شورای شهر و مدیران ارشد فعلی و سابق که از همکاران مرحوم زین العابدینی هم بودند رونمایی شد.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص تداوم ساخت سردیس و مجسمه های شهری و اجرای طرح های موضوعی در ارتباط با شهدا نیز گفت: طراحی اِلمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز در دستور کار قرار گرفته و در آینده تندیس این شهید والا مقام در حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی جانمایی خواهد شد.

بضاعتی پور به اقدامات گسترده در خصوص پاسداشت مقام شامخ شهدا در زیبا سازی شهر اشاره کرد و افزود:  طراحی و ساخت ۵۰۰ تابلوی جدید مزین به تمثال شهدا در ورودی پارک ملی ایران کوچک درحال اجرا بوده که ماه آینده از آنها رونمایی خواهد شد.

وی همچنین گفت: تعداد یک هزار تابلو مزین به نام، تاریخ تولد و محل شهادت شهدای گرانقدر که در گذشته توسط مدیریت شهری ساخته شده در شهر نصب شده است

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه یکی از رسالت های همه مسئولین، زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا است، ادامه داد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری یک اِلمان مفهومی از شهدا را طراحی کرده که در مرحله داوری قرار دارد و چنانچه بتواند این طرح نظر مثبت کمیته داوری را کسب کند به زودی در یکی از میادین شهر نصب می شود.

بضاعتی پور به بهسازی میدان شهدا و اِلمان لاله نصب شده در این میدان اشاره کرد و افزود: این اِلمان با تکنیک کاشیکاری برجسته کار شده و نمای بصری زیبایی را ایجاد کرده است.

وی نام گذاری معابر به نام شهدا را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید موثر دانست و افزود: مدیریت شهری کرج همواره نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته و از نمونه های بارز آن می توان به طراحی ساخت و نصب اِلمان شهید فهمیده در سال ۹۰ و با استفاده از تکنیک کارتوگرافی اشاره کرد که در زمان مدیریت اینجانب در اداره کل زیبا سازی و شهردار محترم که آن زمان معاون خدمات شهری بودند  محقق شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =