• ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر: 76393
منع تردد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: محدودیت تردد ۹ شب تا ۴ صبح در تمام شهرستان‌ها و سراسر کشور همچنان برقرار است؛ این طرح با هدف پیشگیری از دورهمی‌های شبانه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نورمحمد فردی با اشاره به اینکه طی ۱۴ روز اخیر ۲۷ نفر در البرز جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند، اظهار کرد: با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا، شاهد کاهش محسوس تعداد بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در استان هستیم به طوری که طی دو هفته اخیر به طور میانگین روزانه دو نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند؛ این در حالی است که تا قبل از آذرماه تعداد فوتی‌های روزانه به بیش از ۲۰ نفر رسیده بود.

وی ادامه داد: شیب نزولی کرونا در البرز ناشی از همدلی مردم و تلاش مسئولین است که به همین منوال باید ادامه پیدا کند و طوری نباشد که مجددا عادی انگاری بیماری در مردم باب شود.

این مسئول تاکید کرد: شستشوی مداوم دست‌ها، پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی سربسته، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی همچنان تنها داروی مقابله با کرونا است.

فردی اضافه کرد: طبق آمار ۵۱ درصد مبتلایان به کرونا در جمع‌های خانوادگی به این ویروس گرفتار شده‌اند به همین دلیل در طرح جامع مقابل کرونا از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اجرایی شده و  تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در حال حاضر دو شهرستان کرج و اشتهارد در وضعیت زرد رنگ کرونایی هستند و فردیس، طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ جزو شهرستان‌های آبی رنگ کرونایی به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: منع تردد به شهرستان‌هایی که وضعیت نارنجی و قرمز داشته باشند کماکان برقرار است و ورود به این مناطق ممنوع خواهد بود.

فردی تصریح کرد: محدودیت تردد ۹ شب تا ۴ صبح در تمام شهرستان‌ها و سراسر کشور همچنان برقرار است؛ این طرح با هدف پیشگیری از دورهمی‌های شبانه در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =