کامران عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی این مجموعه در هفته جاری خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که روز سه شنبه هفتم بهمن، ساعت ۱۴:۳۰ با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج و دیگر مسئولان شهری، مجموعه پروژه های معراج گلزار شهدای بهشت سکینه(س) افتتاح شود.

وی افزود: ارزش ریالی این پروژه ها حدود ۲۰۰ میلیارد ریال است که از چند ماه گذشته آماده افتتاح بود اما به دلیل شرایط قرمز شیوع کرونا و محدودیت‌های موجود و شرایط خاص آرامستان، بدون برگزاری مراسم رسمی، در حال بهره برداری است.

این مسئول عنوان کرد: این پروژه ها شامل مناسب سازی و محوطه سازی معراج، نمازخانه، احداث جایگاه برگزاری نماز میت، ساختمان پزشکی قانونی و سالن تشریح، ارتقا و بروزرسانی تجهیزات و افزایش پنج برابری ظرفیت سردخانه، المان معراج در میدان اصلی بهشت سکینه(س)، احداث و تجهیز وضوخانه و 16 چشمه سرویس بهداشتی است.

عسگری ادامه داد: در این میان، پروژه مناسبت سازی و محوطه سازی معراج یکی از مهم ترین پروژه ها بود که با توجه به حضور افراد از دیگر شهرها و استانهای کشور در مجموعه بهشت سکینه(س) کرج و شرایط روحی خاص افراد مراجعه کننده و خانواده های عزادار، بر آن شدیم تا با نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و حمایتهای شهردار کرج، محوطه غسال خانه و سالن معراج را به فضایی آرام بخش تبدیل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج یادآور شد: طی ماه های گذشته اورژانس و خانه سلامت در محل بهشت سکینه(س) کرج افتتاح و راه اندازی شد که در ادامه آن هم اکنون پروژه قبور پیش ساخته، آرامگاه های خانوادگی و هایپر بهشت که جز اولین پروژه مشارکتی بخش خصوصی شهرداری کرج است، در حال اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =