آقای محمدرضااحمدی نژاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از شناسایی نقاط بحرانی و حادثه‌خیز معابر درون‌شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی‌نژاد در نشست با مدیر منطقه ۹ پیرامون بررسی مشکلات و ارزیابی عملکرد ترافیکی این منطقه با تأکید بر ضرورت نظارت نظام‌مند و سازمان‌دهی شده بر روند پیشرفت و تحقق پروژه‌های ترافیکی در سطح مناطق شهرداری و ارزیابی عملکرد ادارات ترافیک، اظهار کرد: درصدد برطرف کردن مسائل و مشکلات و پیرو آن ارائه خدمات ترافیکی مطلوب به شهروندان هستیم.

وی بابیان اینکه منطقه ۹ از جمله مناطق پیشرو در حوزه ارائه خدمات ترافیکی است، افزود: این منطقه عملکرد قابل قبولی را در بخش اقدامات ترافیکی به ثبت رسانده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج بر تکمیل طرح‌های ترافیکی نیمه‌تمام، رصد نواقص تجهیزات، نگهداری و تعمیر تابلوهای ترافیکی تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مطالبات شهروندان باید در صدر اقدامات روسای ترافیک مناطق قرار گیرد.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری با اشاره به لزوم غنی‌سازی و بارگذاری اطلاعات ترافیکی مناطق در نقشه GISگفت: هدف از ایجاد سامانه اطلاعات مکانی ( GIS) در این حوزه راه‌اندازی پایگاه اطلاعاتی جامع در خصوص حجم ترافیک، محدودیت سرعت راه‌ها، محل وقوع تصادفات، ویژگی‌های هندسی راه، موقعیت تقاطع‌های چراغ‌دار و... است.

وی با اشاره به شناسایی نقاط بحرانی و حادثه‌خیز معابر درون‌شهری توسط کارشناسان این مجموعه به‌منظور آرام‌سازی معابر، گفت: این طرح در معابر پرتردد مناطق ده‌گانه به ترتیب اولویت از نظر حادثه‌خیز بودن اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =