آیین بهره برداری از مجموعه معراج سازمان آرامستان ها

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: خدمات اجتماعی ارائه شده از سوی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج قابل‌تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس زارع عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح مجموعه معراج (افتتاح هم‌زمان ۶ طرح عمرانی) در آرامستان بهشت سکینه (س) ضمن قدردانی ویژه از مجموعه خادم و زحمتکش این سازمان، اظهار کرد: علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان، نحوه برخورد آنان با خانواده‌های قربانیان کرونایی بسیار مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت و مؤثر سازمان آرامستان های شهرداری کرج در زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان، گفت: هیچ شکایتی از سوی خانوادگان متوفیانی که کرونایی بودند، نداشتیم و این نشان از کسب رضایت شهروندان است که هدف اصلی مدیریت شهری کرج است دارد.

عضو شورای شهر کرج همچنین به فضای آرامستان که پیش‌ازاین در شأن شهروندان کرجی نبود اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نگاه رئیس سازمان به اصلاح معماری، نماها و فضای خدمات مطلوب بوده و تغییرات مطلوبی را در این زمینه شاهد هستیم.

زارع در ادامه به اقدامات عمران و فضای سبز سازمان اشاره کرد و گفت: رویکرد متفاوتی در این خصوص حاکم شده که سازمان علاوه بر خدماتی بودن به سازمانی خدماتی اجتماعی تبدیل‌شده است.

وی خدمات سازمان از منظر اجتماعی را نیز قابل‌تقدیر دانست و گفت: پروژه طاهرین ازجمله این اقدامات بود که به کسانی که نذر شستن میت داشتند، کمک شایانی کرد.

جمع‌آوری متکدیان و ساماندهی آنان از دیگر اقدامات مطلوب سازمان آرامستان های شهرداری کرج بود که زارع به آن اشاره کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به این موضوع که سازمان آرامستان های شهرداری کرج در شرایط کرونا، امکان بالاترین سطح آلودگی را داشت، عنوان کرد: با این وجود پرسنل آن کمترین درگیری را در این خصوص داشتند.

زارع همچنین در پایان از حس وظیفه‌شناسی کارکنان خدوم سازمان آرامستان های شهرداری کرج قدردانی کرد و گفت: امید است این حس وظیفه‌شناسی برای همه کارکنان مجموعه مدیریت شهری الگو باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =