9

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای نقاشی دیواری بر روی برخی دیوارهای شهر به مناسبت استقبال از بهار خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در خصوص اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای استقبال از سال جدید و زیباسازی چهره شهر، گفت: همه ساله با نزدیک شدن به سال جدید، فعالیت های زیباسازی و امورات مربوط به فضای سبز شهری در این سازمان دو چندان می شود و امیدواریم با نزدیک شدن به فصل بهار فضای مطلوبی برای شهروندان در شهر فراهم کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: برنامه های استقبال از بهار بر اساس نیاز سنجی شهر و شهروندان برنامه ریزی شده و تا پایان سال  ادامه دارد.

وی از از اجرای نقاشی دیواری بر روی جداره چهار راه پونه خبر داد و گفت: عملیات طراحی و اجرای نقاشی دیواری و حذف نازیبایی های بصری و امحای آگهی و دیوارنویسی های غیرمجاز با هدف ارتقای حقوق شهروندی و ایجاد روحیه نشاط و سلامت شهروندان در معابر به ویژه شریان های اصلی شهر با مشارکت اکیپ های زیباسازی مناطق در حال انجام است.

بضاعتی پور از ساماندهی و زیر سازی جداره  فضای مکث ابتدایی بلوار مدرس (خیابان تهران) با متریال سیمان و آجر خبر داد و گفت: عملیات نقاشی دیواری این جداره  با هدف بازیابی هویت از دست رفته و با الهام از طرح های معماری و فضای سنتی در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به وجود برخی دیوارهای قدیمی بد منظر در معابر شهری و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها، گفت: به منظور زیباسازی بصری و هویت بخشی به فضای شهری عملیات اجرایی چندین نقاشی دیواری به صورت همزمان در سطح شهر در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =