سیدرضا فیض

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از نصب ۳۰ تابلو معرف معابر در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سیدرضا فیض با اشاره به اینکه هدف نصب و جانمایی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، ضمن راهنمایی شهروندان زمینه‌ساز برای ایمنی و روان سازی حجم ترافیک است، اظهار کرد: تابلوهای شهری که برای راهنمایی شهروندان در سطح شهر نصب می‌شوند در زیباسازی فضا و یا اختلال در سیمای بصری شهری نقش زیادی دارد.

وی افزود: باجانمایی در نصب و رویت کامل تابلو و برنامه ریزی صحیح علاوه بر زیبایی شهر، نقش راهنمایی شهروندان را نیز به درستی ایفا می کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: با نصب این علایم شاهد بهبود عبور و مرور شهری و جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان خواهیم بود.

فیض گفت: وجود تابلو های معرف معابر علاوه بر ایجاد زیبایی های بصری و دیداری، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آنان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهمترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس محله ها است، ادامه داد: در راستای یکسان سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محله ها و معابر تعداد ۳۰ مورد تابلو جدید، در سطح منطقه نصب شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: همچنین تابلوهای معرف معابر در سطح منطقه به طور مستمر شستشو شده و نسبت به پاکسازی و بهسازی آن ها اقدام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =