باران

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ضمن بررسی وضعیت معابر شهر پس از بارندگی که همچنان استمرار دارد، گفت: آب‌گرفتگی شدیدی در کرج گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، هواشناسی استان البرز با توجه به تقویت بیش از پیش یک سامانه ناپایدار اعلام کرد؛ شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی خواهیم بود که به موجب آن از روز گذشته (شنبه) تا امشب (یکشنبه) آب‌گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه حوضه آبریز رودخانه کردان و کرج، ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

با توجه به استمرار بارندگی‌ها و برای اطلاع از آخرین وضعیت معابر شهری با علی اصغر همتی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه آب‌گرفتگی شدیدی در شهر گزارش نشده است، گفت: نیروهای خدمات شهری مناطق در دو شیفت کاری آماده باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اضافه کرد: برای مدیریت آب‌گرفتگی‌های احتمالی حدود دو هزار نفر در مناطق دهگانه به حالت آماده باش درآمده اند.

همتی با بیان اینکه ۷۰ نفر نیز در ستاد به حالت آماده‌باش هستند، گفت: آب‌گرفتگی‌های سطحی در مناطق رفع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج همچنین گفت: آب‌گرفتگی که منجر به شکستگی پل یا لوله باشد، گزارش نشده است.

گفتنی است؛ اواخر شهریورماه با تلاش شهرداری کرج پروژه کلکتورهای جمع‌آوری روان آب‌های سطحی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

پروژه‌ای که به گفته علی کمالی زاده، شهردار کرج شامل لوله‌گذاری و حفر چاه‌های جذبی در نقاطی بود که در روزهای بارانی با مشکل آب‌گرفتگی مواجه بودند.

شهردار کرج همچنین گفته بود؛ «آب‌گرفتگی‌ها تا حد بسیار قابل قبولی در کرج کاهش پیدا کرده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =