خستو

نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: با هدف تامین بخشی از مطالبات فرهنگی شهروندان، هفت هزار متر مربع زمین برای احداث مجموعه تئاتر شهر با معماری فاخر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو با اشاره به نیازهای فرهنگی و هنری کلان‌شهر کرج اظهار کرد: طبق برنامه ریزی تئاتر شهر در بوستان تاجیکستان روبروی ساختمان شهرداری مرکزی کرج ساخته می شود.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج افزود: یکی از مصوبات شورای شهر کرج ایجاد تئاتر شهر است که چگونگی ساخت و اجرای آن در قالب  یک مسابقه فراخوان داده شد و به زودی عملیاتی می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری با اشاره به مصوبه ‌های شورا در زمینه طرح ها و برنامه های فرهنگی هنری، ‌تاکید کرد: برای حمایت از توزیع کنندگان محصولات فرهنگی، نویسندگان، مکان‌های فرهنگی و مذهبی مصوبه هایی در شورای شهر داشته ایم تا کمترین عوارض صنفی را پرداخت کنند.

خستو عنوان کرد: همچنین مصوبه  نصب تندیس ها و یا سردیس‌های فرهنگی و هنری در شورای شهر تصویب شده تا مفاخر شهر بیشتر معرفی شوند.

وی با اشاره به اهمیت خانه هنرمندان کرج، گفت: این مکان با تصویب شورای اسلامی شهر کرج به هنرمندان واگذار شد ضمن آنکه تفاهم نامه ای با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در خصوص مشارکت برای گسترش آثار هنری و بازارهای روز در کلان‌شهر کرج منعقد شده است.

به گفته نایب رئیس شورای شهر کرج همچنین تفاهم نامه ای با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برای ایجاد موزه در شهر و اختصاص باشگاه میلاد به گالری امضا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =