بلوار - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج از اتمام پروژه تعریض بلوار شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن کمالی دهقان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه تعریض بلوار شورا که به‌عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی مواصلاتی شهر کرج محسوب می‌شود، گفت: این پروژه از ابتدای امسال در چند فاز مجزا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در نخستین گام تعیین وضعیت املاک واقع در طرح با فعال‌سازی روند تملک اراضی و قطعات واقع در طرح و توافق با مالکین جهت خرید و آزادسازی املاک معارض انجام شد و پس از طی مراحل قانونی املاک واقع در طرح تملک و آزادسازی شدند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: پس از آزادسازی املاک با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج عملیات عمرانی با خاک‌برداری، اجرای را کفیل و زیرسازی با افزودن چهار متر به عرض معبر آغاز شد.

کمالی دهقان گفت: با توجه به اهمیت موضوع هدایت آب‌های سطحی در کریدور بلوار شورا، محاسبات فنی در اجرای جدول‌گذاری موردنظر قرار گرفت و جدول‌گذاری به طول ۸۰۰ متر به‌صورت کانیو انجام شد.

وی افزود: با اتمام مرحله جدول‌گذاری، زیرسازی نهایی با ماشین‌آلات راه‌سازی به اجرا گذاشته شد و با توجه به در نظر گرفتن شرایط جوی، زیرسازی آسفالت و روکش آسفالت نهایی در بهترین زمان ممکن عملیاتی شد و با خط‌کشی محوری به‌صورت ممتد و منقطع، محور به‌صورت کامل آماده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج در خصوص اهمیت این پروژه گفت: با تکمیل عملیات تعریض بلوار شورا، ایمنی این معبر به طول ۸۰۰ متر تأمین شد و با کاهش خطر و احتمال تصادفات رانندگی، شرایط استاندارد بزرگراهی به این محور تعلق گرفت. ضمن اینکه تسهیل در تردد خودروها و کاهش ترافیک از دیگر محاسن پروژه تعریض بلوار شورا به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین معبر اتصال جنوب به شمال شهر کرج است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =