گرمخانه

از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۲ هزار نفر از خدمات گرمخانه‌های کرج بهره مند شده‌اند.

جواد غلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه پذیرش گرمخانه آقایان از ۱۱ آبان ماه امسال آغاز شده، اظهار کرد: در دهه دوم آبان ماه روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ نفر در این گرمخانه پذیرش می‌شدند ولی با سرد شدن هوا آمار پذیرش افزایش یافت و حالا به ۱۳۰ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: به طور میانگین، گرمخانه آقایان شهرداری کرج از آبان ماه تا کنون به حدود ۱۳ هزار مراجعه کننده خدمات رسانی کرده است.

وی با اشاره به وضعیت گرمخانه بانوان نیز توضیح داد: به دلیل شرایط خاص بانوان مراجعه کننده، درهای این گرمخانه در تمام طول سال باز است و از ابتدای سال تا کنون این مجموعه به بیش از ۹ هزار نفر خدمات رسانی کرده است.

ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج گفت: ظرفیت گرمخانه بانوان ۶۰ نفر است ولی همیشه بین ۱۰ تا ۱۵ تخت خالی در این مجموعه وجود دارد تا در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در گرمخانه‌های کرج به همه مراجعه کنندگان یک وعده شام گرم و صبحانه داده می‌شود، افزود: ضدعفونی این دو گرمخانه سه بار در هر هفته انجام می‌شود تا پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا رعایت شده باشد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه براین، دمای بدن همه مراجعان قبل از ورود به گرمخانه با تب سنج اندازه گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به زودی عملیات ساخت سومین گرمخانه شهرداری آغاز می شود، اضافه کرد: برای این کار زمینی اختصاص داده شده و پیش بینی می شود بعد از پایان آزمایشات خاک ، عملیات ساخت آن در سال آینده آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =