پیکان

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به زودی جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات بانکی به صاحبان تاکسی‌های فرسوده اعلام می‌شود.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی با تمام ظرفیت در حال خدمات رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: تعداد تاکسی‌های کرج پاسخگوی نیاز شهروندان است و اگر در ساعاتی مثل زمان بارش  باران و برف شاهد ترافیک و کندی عبور و مرور تاکسی‌ها هستیم، مساله ای مختص کرج نیست و  همه کلانشهرها با آن مواجه هستند.

وی ادامه داد: با این حال اگر شهروندان به هر دلیل از خدمات نامناسب تاکسی‌ها در خطوط مختلف درون شهری گلایه دارند می‌توانند موضوع را با بازرسی سازمان در میان بگذارند تا در اسرع وقت به مساله رسیدگی شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به پیگیری طرح ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسی‌های فرسوده توضیح داد: ظرف هفته آینده شاهد تبادل موافقت نامه برای ارائه تسهیلات به رانندگان تاکسی‌‎های فرسوده خواهیم بود.

یساولی تاکید کرد: به زودی جزئیات لازم در خصوص مبلغ تسهیلات، فرایند دریافت و چگونگی بازپرداخت آن اعلام و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ارائه این تسهیلات در نظر داریم تاکسی های پیکان را از چرخه تاکسیرانی شهر حذف کنیم به همین دلیل صاحبان این خودروها در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =