ایین افتتاحیه

شهردار کرج با اشاره به افتتاح سالن چند منظوره‌ شهید «محسن فخری زاده»، گفت: توسعه سرانه‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار پیگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده عصر سه شنبه در مراسم افتتاح سالن چند منظوره‌ای که به نام شهید محسن فخری زاده مزین شده و در منطقه دو شهرداری کرج واقع است، گفت: توسعه سرانه‌های ورزشی با رویکرد توجه به مناطق کم برخوردار انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال است، گفت: مساحت این پروژه سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است که دارای تجهیزات مطلوب ورزشی و مدیریت بحران است.

شهردار کرج با بیان اینکه این سالن در نقطه محروم شهر و در بافت فرسوده که نیاز به بازآفرینی دارد احداث شده است، افزود: اینگونه پروژه ها نقش بسزایی در ارتقای سرانه های خدماتی بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری دارد.

کمالی زاده گفت: این پروژه سومین سالن چند منظوره ای است که در زمان فعالیت شورای پنجم مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: شورای پنجم عملکرد متفاوتی نسبت به شوراهای پیشین داشته و بیشتر فعالیت های شورای این دوره زیر بنایی بوده است.

شهردار کرج با اشاره به اقدامات مطلوب شورای پنجم، گفت: احداث کلکتورها و چاه های جذبی به منظور جذب آب های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی که طی سال های گذشته برای شهروندان مشکل ایجاد می کرد، از اقدامات زیربنایی یاد شده است.

کمالی زاده به پیشرفت قابل ملاحظه متروی کرج که با حمایت شورای پنجم پس از چهار سال از سر گرفته شد، اشاره کرد و گفت: افتتاح این پروژه به توسعه حمل و نقل عمومی در کلان‌شهر کرج کمک می کند که با شورای پنجم به سرانجام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =