پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح ساماندهی مراکز غیرمجاز خرید و فروش پسماندهای خشک در کرج خبر داد.

محمد مسیبی کرج در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با مطالعه برای حرکت به سمت روش های علمی و نوین تفکیک از مبداء و همچنیین ارائه خدمات هدف دار و مناسب شهروندی در حوزه تفکیک از مبداء اقدام به اجرای طرح ساماندهی مراکز غیرمجاز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ۴۰۰ مرکز غیرمجاز شناسایی و کلاسه بندی شده است، گفت: این مهم ه منظور پاکسازی کلونی های مشخص شده که سال ها است موجب شکست طرح های تفکیک از مبداء شده و شرایط رقابت سالم را در حوزه مدیریت پسماندها از پیمانکاران دیگر سلب کرده اند، انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با تعامل خوبی که با حوزه قضایی ایجاد شده در فاز اول طرح ۵۰ مرکز که معضلات بیشتری داشتند در دستور کار قرار گرفته، ۴۸ مرکز پلمب و ۱۰ مرکز غیرمجاز به صورت کامل پاکسازی شدند و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

مسیبی افزود: در فاز دوم تعداد ۳۰ مرکز که عامل ایجاد زباله گردی هستند شناسایی و با معرفی به مراجع قضایی در حال تعیین تکلیف بوده و این طرح تا پایان ساماندهی به صورت ویژه در دستور کار سازمان قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح نیاز به همکاری همه مناطق و مدیران آنهاست تا بتوان اهداف سازمان و شهرداری که ایجاد روش های نوین طرح های جامع تفکیک از مبداء است را با حفظ و ایجاد زیرساخت های درست به منصه ظهور رساند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: علاوه بر حفظ بهداشت محیط و انضباط شهری و پیشگیری از اغتشاشات بصری در محیط شهری به این مهم دست یافته و شاهد ناهنجاری و از دست رفتن منافع سازمان و شهروندان نباشیم.

مسیبی گفت: وجود سامانه های اپلیکیشن و طرح جامع آموزش شهروندی با کار گروه آموزش در دست اجرا بوده که با ایجاد زیرساخت های مناسب که با جدیت در حال انجام است با همکاری شهروندان فهیم و شریف شهرمان، در آینده ای نزدیک به پیشرفت های چشمگیری در این خصوص دست خواهیم یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =