سیدعلی اکبر میر وکیلی

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: این مرکز از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با ۲۱ رشته به حدود سه هزار دانشجو خدمات رسانی می‌کند.

سید علی اکبر میروکیلی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در مراکز علمی کاربردی به مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغالزایی توجه زیادی می‌شود و اساس شکل گیری این دانشگاه تحقق این اهداف بوده است.

وی با اشاره به پیشینه مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج توضیح داد: این مرکز از سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با ۲۱ رشته به حدود سه هزار دانشجو خدمات رسانی می‌کند.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج افزود: اغلب دانشجویان این مرکز شاغل در زیر مجموعه مدیریت شهری هستند و با ادامه تحصیل به بخشی از نیاز دستگاه خود پاسخ می دهند.

میروکیلی اضافه کرد: با توجه به محدودیت فضای این مرکز بنا شده با حمایت و مساعد شهردار ساختمان این مجموعه ارتقا داده شود تا فرایند آموزش دانشجویان با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به جایگاه اقتصاد از منظر مقام معظم رهبری گفت: از سال ۶۹ تا کنون اغلب نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد بوده و همین نشانگر اهمیت این موضوع از منظر ایشان است بنابراین وظیفه مردم و مسئولین است که با تلاش و تعامل در مسیر تحقق شعاری که مقام معظم رهبری برای هر سال انتخاب می‌کنند گام بردارند و توسعه اقتصادی کشور را رقم برنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =