احمدی نژاد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از راه‌اندازی چراغ فرماندهی تقاطع باغستان - بوستان نهم خبر داد و گفت: این مهم انضباط بخشی حرکت خودروها و عابران پیاده را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه رشد جمعیت و افزایش تعداد وسایل‌ نقلیه، سبب ایجاد مشکلات ترافیکی در بسیاری از شهرها شده است، اظهار کرد: با توجه به اختلالات ترافیکی در زمان پیک تردد وسایل نقلیه در تقاطع باغستان - بوستان نهم اقدامات لازم جهت راه‌اندازی چراغ فرماندهی در این معبر صورت گرفت.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج راه‌اندازی چراغ فرماندهی در این تقاطع نقش بسزایی در کنترل بار ترافیکی معبر مذکور و سهولت در تردد شهروندان دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج بابیان اینکه مشکلات ترافیکی ناشی از بی‌نظمی‌ در تردد وسایل نقلیه در این معبر با راه‌اندازی چراغ فرماندهی تا حدی برطرف می‌شود، افزود: افزایش ضریب ایمنی تردد، کاهش تصادفات و انضباط بخشی به حرکت خودروها و عابران پیاده از مهم‌ترین آثار این اقدام خواهد بود.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به افتتاح پل شبنم و ایجاد گره‌های ترافیکی در این منطقه، هدف از راه‌اندازی چراغ فرماندهی تقاطع باغستان - بوستان نهم را روان‌سازی جریان ترافیک در این نقاط عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =