جلسه شورا 235

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج از شهردار درخواست کرد تا دغدغه به موقع پرداخت حقوق و مزایای کارگران پسماند را برطرف کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی شورا به بازدید اعضا شورای شهر از مرکز دفن حلقه دره اشاره کرد و گفت: از مدیریت شهری درخواست می‌شود نگاه‌ها به مشکلات این قشر به‌خصوص در شرایط کرونایی دوخته شود و بحث معیشت و امنیت شغلی این قشر اولویت قرار داده شود.

وی بابیان اینکه معیشت و امنیت شغلی کارگری از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: یکی از مشکلاتی که در شهرداری با آن مواجه هستیم، عدم نظارت کافی و رسیدگی لازم به مشکلات کارگران پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری بخصوص پسماند است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: با توجه به بازدیدی که از حلقه دره انجام شد خوشبختانه مشاهده شد که حوضچه‌های تعبیه‌شده باعث این شده تا شیر آب‌هایی که از زباله‌ها سرازیر می‌شود وارد این حوضچه‌ها شود.

بزنی بیرانوند بیان کرد: این حوضچه‌ها تعبیه‌شده‌اند تا شیر آب‌ها که وارد می‌شود خشک شود و از نقطه دیگر که روبروی آن حوضچه‌ها قرارگرفته ورودی شیر آب‌ها را درست کنند و هدایت شوند و به داخل حوضچه‌ها دیگر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =