مهدوی

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: منتخبین جشنواره ایده پردازی مرکز پژوهش شورای شهر ویژه شاغلان شهرداری کرج، دانشگاهیان و شهروندان در راستای حمایت از ایده‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی بابیان این مطلب اظهار کرد: این مرکز اقدام به برگزاری جشنواره ایده پردازی ویژه کارکنان شهرداری کرج در راستای ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی کارکنان شهرداری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری کارکنان شهرداری و نخبگان شهری به‌منظور فائق آمدن بر مشکلات و مسائل موجود در حوزه مدیریت شهری کرد.

وی از استقبال این جشنواره و تمدید آن خبر داد و افزود: همه علاقه‌مندان به این جشنواره با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج و دانلود شیوه‌نامه ارائه ایده‌های مرتبط با مدیریت شهری در قالب فرم مربوطه آثار خود را به این مرکز ارسال کردند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: علاوه بر مسائلی چون نظارت بر شیوه پژوهش و طرح‌های مطالعاتی در شهرداری کرج که از وظایف این مرکز است، به دنبال آن هستیم تا بتوانیم ایده‌های ناب در رابطه با مدیریت شهری را شناسایی و از آن‌ها حمایت کنیم.

مهدوی یادآور شد: ایده یک طرح ذهنی است و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج به دنبال حمایت از ایده‌های مرتبط با مدیریت شهری است.

وی گفت: در حوزه مدیریت شهری، محیط‌زیست و فضای سبز، میلاد شیخ پور، در حوزه عمران و شهرسازی، علی بشاش و در حوزه شهروندی، جمشید طاهر خانی حائز رتبه برتر جشنواره شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =