مهدی علادین - کراپ‌شده

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری کرج از اجرای فرایند پایش شاخص‌های ارزیابی عملکرد مناطق شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی علادین صبح امروز در جلسه ارزیابی شاخص‌های عملکردی مناطق دهگانه که با حضور علی کمالی زاده، شهردار کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی عضو شورای شهر و تنی چند از مدیران شهری برگزار شد، بر لزوم استفاده از فناوری اطلاعات برای ارزیابی عملکرد حوزه‌های شهرداری، دریافت و پایش اطلاعات مدیریتی از سامانه‌های موجود و استقرار سامانه‌های جدید در حوزه‌های تخصصی تأکید کرد.

وی با اشاره به وظایف ذاتی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، گفت: این معاونت اقدامات لازم مبنی بر تدوین برنامه راهبردی شهرداری را در سال‌های گذشته انجام داده است.

به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری کرج معاونت برنامه‌ریزی شهرداری کرج در راستای ارزیابی برنامه یادشده و پایش عملکرد حوزه‌های مختلف با همکاری کارشناسان تخصصی هر حوزه اقدام به شناسایی و تعیین شاخص‌های ارزیابی در سه بخش فرآیندی، عملکردی و برنامه‌ای مبتنی بر ۲۶۰ عنوان برنامه راهبردی کرده است.

علادین با تأکید بر اینکه ۲۶۰ برنامه راهبردی شهرداری کرج به تصویب شورای شهر رسیده است، گفت: شاخص‌های عملکردی بر اساس وظیفه هر حوزه به تعداد ۲۶۵ شاخص در سطح مناطق، سازمان‌ها و مرکز و شاخص فرآیندی بر اساس ۸۰۰ فرآیند تدوین‌شده برای انجام امور در شهرداری کرج تعداد ۵۹۴ شاخص تهیه و پیشنهادشده است.

وی همچنین تأکید کرد: شاخص برنامه‌ای در راستای پایش برنامه راهبردی شهرداری کرج و بررسی عناوین برنامه‌های راهبردی تعداد ۱۱۰ شاخص برای برنامه‌های فعال تهیه و پیشنهادشده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری کرج گزارش پیش رو شامل ارزیابی عملکرد مناطق دهگانه شهرداری است شامل ۷ شاخص در حوزه معاونت شهرسازی و معماری، ۸ شاخص در حوزه معاونت مالی و اقتصادی، ۸ شاخص در حوزه معاونت امور عمرانی و ترافیک، ۳ شاخص در حوزه معاونت خدمات شهری، ۳ شاخص در اداره برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و ۲ شاخص در اداره املاک و مستغلات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =