محدودیت کرونا

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از ممنوعیت مجدد برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان البرز و کرج اظهار کرد: طبق مصوبه این ستاد و اعلام رئیس شورای تأمین شهرستان کرج، برگزاری هرگونه تجمع، همایش، عروسی، عزا و غیره ممنوع است و خاطیان به‌عنوان مجرم شناخته می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون شاهد خیز موج چهارم کرونا هستیم، باید محدودیت‌های جدید اعمال شود تا بتوان از شیوع نوع جدید بیماری جلوگیری کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری در محل آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ممنوع است و محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

عسگری اعلام کرد: بنابراین خانواده‌های عزادار برای دفن اموات خود باید مدنظر داشته باشند که با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی حداکثر ۱۰ نفر در مراسم تشییع شرکت کنند.

وی از مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را به‌صورت حداکثری رعایت کنند در غیر این صورت عوامل نیروی انتظامی طبق قانون و مصوبه ستاد کرونا اقدام خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی در ورودی و خروجی مجموعه بهشت سکینه (س) نصب‌شده است تا شهروندان در جریان آخرین محدودیت‌ها قرار بگیرند.

گفتنی است؛ بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات برای آن تعیین‌شده که یک‌ سال حبس ازجمله این موارد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =