آرش یگانی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمدهای نوسازی این منطقه در بین مناطق دهگانه با جذب بیش از ۱۵۴ درصد درآمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی با اشاره به کسب رتبه برتر درآمدی منطقه در یازده ماه امسال از ردیف بودجه عوارض نوسازی، اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل تشخیص و وصول درآمد نوسازی شهرداری کرج، این منطقه در مجموع با کسب ۱۵۴ درصد درآمد نوسازی به مبلغ بیش از ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رتبه برتر را در میان مناطق دهگانه به دست آورده است.

وی بیان کرد: مساعدت و همکاری شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض و بدهی‌های معوقه ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی نیز می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اجرای درگاه خدمات الکترونیکی شهر هوشمند در منطقه ۹ و اطلاع‌رسانی به‌موقع آن به شهروندان را یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در این امر برشمرد.

یگانی افزود: افزایش درآمد باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود. این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =