نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج گفت: روند بودجه نویسی فرهنگی باید تغییر یابد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی در صد و هجدهمین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 که با حضور اعضای شورا، معاونین و روسای سازمان های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه شهری بر مبنای توجه به ارتقای دانش عمومی نیازمند توجه به زیرساخت ها به ویژه کتابخانه ها، قرائت خانه ها، فرهنگسراها و سراهای محله است که بایستی بودجه این سازمان متحول شود.

وی بر اهمیت مسئله فرهنگ ‌و لزوم توجه به این مهم تأکید کرد و افزود: اهتمام و توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی به زنده نگه‌داشتن شهر کمک می کند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج گفت: جایگاه نهم در نگاه بودجه ای برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بایستی تغییر کند زیرا اگر در این خصوص ارتقائی صورت نپذیرد نمی توانیم رویکرد شورای شهر که فرهنگی بوده است را محقق کنیم.

نبیونی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج با تعامل و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی باید اهتمام ویژه ای در راستای تقویت و ارتقای مباحث فرهنگی  اجتماعی در شهر به کار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: مسائل فرهنگی و اجتماعی همچون تاروپود، تمامی حوزه‌های مسائل شهری از ساخت‌ و ساز و نظافت شهری گرفته تا ارتقای زندگی شهرنشینی را در برمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =