عباس وحیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اعمال مدارک تحصیلی کارکنان با پست سازمانی راننده - راننده وسایط نقلیه تندرو سبک پیشرو و تندرو سنگین خبر داد.

عباس وحیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر افزود: باهمت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و با همکاری و حمایت اداره کل سرمایه انسانی شهرداری کرج، موضوع اعمال مدارک تحصیلی کارکنان راننده آتش‌نشان شهرداری کرج محقق شد که از تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۸۹۰ مصوبه توسط شورای اداری - استخدامی شهرداری کرج، برای کارکنان رسمی - پیمانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اقدام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اقدامات اداره کل سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: در این راستا، مواردی که در مصوبه موردتوجه قرار گرفت شامل ارتقاء گروه‌های استحقاقی، مأموریت‌ها، انتصابات، برخورداری فوق‌العاده ویژه، تغییر وضعیت از پیمانی به رسمی قطعی، اعمال مدارک تحصیلی و سایر موارد است.

وحیدی تأکید کرد: درنهایت این مهم به همت سازمان و با پیگیری‌های مستمر و اثربخش اداره کل سرمایه انسانی شهرداری کرج و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج محقق شد که امید است؛ موجبات رضایتمندی کارکنان خدوم و زحمتکش سازمان آتش‌نشان را همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =