8 - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج از اجرای طرح حذف زوائد بصری در مناطق ۹ و ۲ خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن‌سازی معابر و محیط‌های شهری، گفت: به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده و وسایط نقلیه حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در مناطق دهگانه شهر کرج اجرا و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: به‌منظور صیانت از حقوق شهروندی و حذف نازیبایی‌های بصری، به همت اداره اصناف و امور مناطق ،معاونت زیباسازی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و با همکاری خدمات شهری و واحدهای زیباسازی مناطق ۲ و ۹ طرح جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در  این مناطق اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امحای آلودگی های بصری، دیوارنوشته‌ها، حذف زوائد نما و کف، جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و غیره ازجمله اقداماتی است که انجام می‌شود، گفت: تنها با حذف زوائد بصری می‌توان تا حد زیادی از اغتشاشات شهر کاسته و چهره شهر را بهتر کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از استمرار این طرح خبر داد و افزود: زیباسازی سیمای بصری شهر کرج از طریق پاک‌سازی ناهنجاری‌ها و زوائد بصری، بهره‌گیری از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد و بهبود کیفیت المان‌ها و مبلمان شهری در دستور کار معاونت زیباسازی قرارگرفته است و در آستانه نوروز شهروندان شاهد تغییرات گسترده در سطح شهر خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =