3 - کراپ‌شده

نخستین جشنواره شعر هامون به میزبانی منطقه سه شهرداری کرج و با همکاری سازمان فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نخستین جشنواره شعر هامون به میزبانی منطقه سه شهرداری کرج برگزار و آثاری که در سال ۱۳۹۹ و به زبان فارسی سروده شده در گروه های شعر کلاسیک، شعر نو (نیمایی و سپید) و شعر آئینی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بخش های این جشنواره شامل شعر کلاسیک، شعر نو، نیمایی، سپید و شعر آئینی با موضوع جایگاه خانواده (نقش پدر و مادر در خانواده) با محوریت میلاد با سعادت امیر المومنین (ع)، میلاد حضرت زهرا (س) و مبعث حضرت رسول (ص)، کرونا و تغییر سبک زندگی بشری، کرونا و مدافعان سلامت و آزاد برگزار می شود.

همچنین آثار باید تالیفی و در یکی از سه گروه ادبی بالا قرار گیرند تا در این جشنواره پذیرفته و مورد داوری قرار گیرد.

لازم به ذکر است آثار در تمامی قالب های شعری، کلاسیک، سپید و نیمایی، سرود و تصنیف و کودک و نوجوان پذیرفته می شود و در صورت تکراری بودن اثر در هر مرحله از داوری حذف خواهند شد.

گفتنی است، هر شاعر می تواند در هر سه بخش جشنواره شرکت کرده و بر اساس زمان بندی اعلام شده در دو مرحله انتخاب و داوری نهایی مورد ارزیابی قرار گیرد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را از تاریخ چهارم اسفند ۱۳۹۹ لغایت دهم اسفند ۱۳۹۹ به آدرس ایمیل mant۳@karaj.ir ارسال کنند.

همچنین از شاعران و مولفان و ناشران درخواست می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۷۴۰۰۲۹۹۹ تماس حاصل کنند.

 برگزیدگان جشنواره در آئین پایانی معرفی شده و مسئولیت حقوقی مادی و معنوی آثار دریافتی در جشنواره بر عهده شرکت کنندگان بوده و دبیرخانه هیچ مسئولیتی نسبت به آثار دریافتی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =