بلوار ارم - کراپ‌شده

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طرح مطالعاتی ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در بلوار ارم در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیام خدادادی در نشست با شهردار منطقه سه که به بررسی مشکلات و طرح‌های ترافیکی این منطقه اختصاص داشت با اشاره به اینکه ترافیک و تبعات منفی آن در بخش‌های مختلف سلامت، اقتصاد و اجتماعی شهروندان به معضلی اساسی در کلان‌شهرها تبدیل‌شده است، اظهار کرد: درصدد استفاده از توان متخصصین در سطح مناطق هستیم تا تصمیم‌گیری در این بخش‌بر مبنای اصول علمی، پرهیز از سلایق شخصی و اهداف غیر ترافیکی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه عدم توجه روسای ادارات ترافیک مناطق به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این بخش موجب افزایش مشکلات ترافیکی شهر کرج خواهد شد، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مناطق می‌توان در راستای ایجاد شهری به‌دوراز ترافیک قدم برداشت.

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست‌ها را شناسایی و رفع مشکلات ترافیکی مناطق دهگانه کرج عنوان کرد و گفت: درصدد تأمین نیاز ترافیکی مناطق و رفع مشکلات مرتبط با این حوزه هستیم.

خدادادی با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در بلوار ارم در دستور کار قرار دارد، گفت: اطلاعات فیزیکی معابر، حجم تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه در مقاطع موردنیاز این معبر اخذ و مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =