5 - کراپ‌شده

سازمان فرهنگی شهرداری کرج، در روز گرامیداشت شهید، به صورت سرزده به درب منزل شهدا رفته و با اهدای تمثال شهدا و گُل به خانواده های معزز ایشان، یاد و خاطره جهادگران راه وطن را بار دیگر زنده نگاه داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، روز ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ خاطره ای ماندگار در اذهان عمومی ثبت و ضبط شد. این روز که به نام گرامیداشت یاد شهدا نامگذاری شده است شاهد یک اقدام متفاوت و زیبا توسط سازمان فرهنگی شهرداری کرج بود، به صورتی که با حضور درب منزل خانواده های معزز شهدا، با اهدای تمثال شهید همان خانواده و تقدیم گُل به ایشان، یاد و خاطره شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی را یکبار دیگر به اذهان آورده است. این رویداد بار دیگر نشان خواهد داد تا مردم و مجموعه مدیریت شهری همچنان مدیون خون شهدا بوده و از هر اقدامی در زنده نگه داشتن یاد شهدا کوتاهی نخواهند کرد.

همچنین علاوه بر این، تیم های مختلف اهدا کننده گل با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی و همچنین مزار شهدای انقلاب در اماکن متبرکه نیز به اهدای گل و عرض ارادت به ساحت مقدس شهدا پرداختند.

لازم بذکر است این اقدامات در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان، زنده نگهداشتن یاد تمامی شهدا در کلیه ی عرصه های خدمت و از طرفی پیوند عمیق مجموعه مدیریت شهری و عموم مردم صورت گرفته و ان شاءالله تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =