بیماران کرونایی

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۱۴ نفر نیز بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان از آمار ثبت شده پیک دوم هم بیشتر شده، اظهار کرد: در پیک دوم این بیماری در مجموع ۶۵۳ بیمار بستری داشتیم ولی امروز تعداد بیماران به ۶۵۶ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری و ۶۷ نفر نیز مرخص شده و ۱۴ نفر نیز بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای بیماران کرونایی هزار تخت در نظر گرفته‌ایم، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا در استان اشغال شده و پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده این میزان بیشتر شود.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: سرعت ابتلا به کرونا در استان بالا رفته و پیش بینی می‌شود به زودی تعداد بیماران بستری از آمار پیک سوم هم عبور کند.

بابایی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۲۵۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند این در حالی است که آمار مراجعین در هفته گذشته نهایتا ۱۹۰۰ نفر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =