کمالی زاده

شهردار کرج از راه اندازی خط دو مترو به عنوان یک اولویت مهم یاد کرد و گفت: برای تحقق این مهم شاهد انگیزه بالایی میان شهرداری کرج، شورای پنجم و مدیران استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه ای که با متولیان امر در خصوص تامین نقدینگی مورد نیاز پروژه مترو داشت، اظهار کرد: می توان گفت در سه سال اخیر به واسطه انگیزه و اراده ارزشمند، مهمترین گام ها برای راه اندازی مترو و برخورداری شهروندان کرجی از امکان مدرن تردد شهری برداشته شده است.

به گفته وی خط دو قطار شهری کرج به مرحله ای رسیده که می توانیم با همتی دیگر شاهد افتتاح آن و رفع بخشی از موانع ترافیکی در این کلان شهر باشیم.

شهردار کرج شرکت تامین سرمایه امین را از شرکت های معتبر در حوزه سرمایه گذاری در زیرساخت های شهری و پروژه های عمرانی دانست و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری های لازم بتوان بخشی از نقدینگی پروژه تامین کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه، علی کمالی زاده شهردار کلان شهر کرج، خلیلی اردکانی و رسولی دو عضو شورای اسلامی شهر کرج، علی اصغر صلواتی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی، سجادی مدیرعامل شرکت سابیر، مدیران پروژه خط ۲ با مدیر عامل و اسماعیل بینایی معاون عملیات بازار شرکت تامین سرمایه امین حضور داشته و در خصوص موانع مالی قطار شهری کرج مذاکره و رایزنی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =