زباله - کراپ‌شده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به آغاز موج جدید و افزایش میزان زباله‌ها، ساعات کاری تنظیف شهری افزایش می‌یابد.

محمد مسیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر افزود: پاکبانان وظیفه شناس به سان کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی در ادامه گفت: هم اکنون با موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا و خطر شیوع ویروس از طریق زباله گردها در دوران اپیدمی کرونا روبرو هستیم و در این راستا  باید دستکش و ماسک در کیسه های جدا دفع شوند، همچنین مردم زباله های فرد آلوده به کرونا را جدا بسته بندی کنند و فرهنگسازی برای تفکیک زباله های عفونی و غیرعفونی در روزهای کرونایی را بسیار با اهمیت بدانند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: با آغاز موج جدید و افزایش حجم و میزان زباله ها و پسماندهای تولیدی خانوارهای شهری تنظیف شهری در عرصه مبارزه با این ویروس باید ساعات کاری تنظیف شهری افزایش یابد تا بتوانیم به قدرت و سربلندی تمام از این مرحله سخت نیز عبور کنیم.

مسیبی با بیان اینکه پاکبانان عزت، آبرو ما هستند و وظیفه ماست که از این قشر زحمتکش در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم، اضافه کرد: تمامی امکانات بهداشت فردی پاکبانان اعم از ماسک، دستکش و محلول‌های ضد عفونی کننده باید تهیه شده و در اختیارشان قرار گیرد.

وی همچنین رئیس دستگاه نظارت و مسئول بهداشت سازمان را مسئول رسیدگی به چگونگی توزیع اقلام بهداشتی بین پاکبانان دانست و گفت: شکست دادن کرونا مستلزم همکاری اقشار مختلف با هم است. وضعیت به گونه‌ای است که نمی توان خود را جدای از دیگر افراد جامعه تصور کرد و سلامت هر فرد برای سالم ماندن دیگران اهمیت دارند. بر این اساس دادن امکانات و آموزش هایی برای مقابله با کرونا به گروه های در معرض خطر باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =