ضدعفونی منطقه 3

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به ابلاغ محدودیت‌های کرونایی، گفت: معابر پرتردد شهر کرج ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر همتی اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا در استان و مصوبات ارسالی از سوی استانداری البرز، طی ابلاغ مصوبات به همه معاونین شهردار، روسای سازمان‌ها، مدیران مناطق دهگانه و مدیران ستادی، محدودیت‌هایی شامل حضور یک سوم کارمندان بخش‌های اداری و یک دوم نیروهای اجرایی، تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها (از جمله پارک‌های بزرگی نظیر چمران، خانواده، مجموعه گردشگری باغستان، مجموعه تنیس و غیره) و ضدعفونی معابر پرتردد در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برگزاری جلسات با حداکثری ۱۵ نفر، لغو ماموریت‌های اداری، عدم تجمع در آرامستان‌ها، پارک‌ها و عدم برگزاری مراسم آئینی، مذهبی بر اساس مصوبات ابلاغی در دستور کار خانواده مدیریت شهری قرار گرفته است.

جانشین ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرداری کرج رعایت مصوبات با توجه به قدرت بالای سرایت ویروس جهش یافته کرونا را برای بخش‌های تحت مدیریت شهرداری کرج لازم الاجرا دانست.

همتی همچنین اضافه کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می شود با عوامل شهرداری در بوستان‌ها همکاری کنند تا در مدت ۱۰ روز اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا در بحث قرنطینه شهرهای با رنگ قرمز، انشاالله بیشترین رعایت پروتکل‌ها را از سوی مدیریت شهری و مردم فهیم و ارزشمند شهرمان کرج شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =