آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با توجه به روند رو به افزایش شیوع بیماری کرونا، همه امکانات برای مدیریت بحران در این حوزه را بسیج کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری با اشاره به شرایط قرمز بحرانی کرونا در استان البرز و شهر کرج اظهار کرد: شرایط از روزها و ماه های گذشته بسیار بحرانی تر شده که در این زمینه تمامی امکانات و پرسنل بسیج شده اند تا بتوان از این موج چهارم نیز با موفقیت عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجه ای از پرسنل این سازمان مبتلا به کرونا شدند و در قرنطینه هستند، افزود: تعداد نیروهای شاغل در سازمان کم و جوابگوی نیاز شهروندان در این شرایط نیست اما پرسنل حاضر در سازمان که این روزها امور مربوط به متوفیان و خدمات رسانی به خانواده های عزادار را انجام می‌دهند با جان فشانی و از خودگذشتگی و ساعات طولانی کار مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی بر نظارت جدی ضدعفونی روزانه تمامی ساختمان های اداری به خصوص اداره متوفیات و ساختمان معراج تاکید کرد و گفت: برای شهروندان مراجعه کننده به این مجموعه باید رعایت پروتکل های بهداشتی آشکار باشد.

عسگری ادامه داد: در صورت افزایش تعداد متوفیان در روزهای آینده، ناگزیر به افزایش تعداد طاهران به خصوص در بخش آقایان هستیم که در این زمینه از نیروهای داوطلب جهادی کمک خواهیم گرفت.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج یادآور شد: سال گذشته با اجرای طرح طاهرین، حدود ۳۰۰ نفر از شهروندان داوطلب جهادگر اعم از بسیجیان، طلاب، معلمین و ... جهت کمک به تغسیل اموات کرونایی اعلام آمادگی کردند که در مواقع بحران قطعا از خدمات آنها بهره خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =