8

تعدادی از پرسنل اداره متوفیات سازمان آرامستان‌های کرج جهت دریافت دوز اول واکسن کرونا به مرکز بهداشت حصارک اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در زمان انتقال جسد متوفی ناشی از ابتلا به کرونا، این احتمال وجود دارد که خانواده‌های آنها نیز ناقل ویروس باشند و در زمان انجام مراحل پذیرش، تغسیل، تکفین و تدفین نیز خانواده‌های آنها با پرسنل سازمان آرامستان‌ها ارتباط مستقیم دارند که با توجه به این مهم، پرسنل بهشت سکینه(س) در معرض خطر هستند و انجام واکسیناسیون کرونا برای آنها امری ضروری است.

در این راستا امروز اولین گروه از پرسنل اداره متوفیات این سازمان جهت دریافت دوز اول واکسن کرونا به مرکز بهداشت حصارک اعزام شدند که این تصمیم پس از تلاش ها و پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری و طرح در ستاد کرونای استان، مصوب و مقرر شد.

با توجه به اهمیت خدمت رسانی پرسنل این حوزه و خطرآفرین بودن شغل آنها، واکسیناسیون مدافعان خاموش و دیگر پرسنل سازمان در اولویت قرار گیرد.

طبق برنامه ریزی قرار است مابقی پرسنل با  اولویت بندی خطرپذیر بودن شغل خود به صورت گروه بندی جهت واکسیناسیون به مرکز بهداشت اعزام شوند.

لازم به ذکر است که طی هفته های اخیر و در مرحله اول، طاهران بهشت سکینه(س) نیز با حضور در بیمارستان محمدشهر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =