• ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر: 77119
آب ژاول

رئیس اداره پایش و ارزیابی آلاینده‌ای زیست محیطی معاونت خدمات شهری شهرداری کرج از خریداری، نصب و راه اندازی دستگاه تولید کننده آب ژاول با مقاصد گندزدایی فضاهای شهری خبر داد.

حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف بهداشتی این معاونت یک دستگاه تولید کننده آب ژاول به روش الکترولیز نمک طعام به همراه سیستم برق خورشیدی (سولار) توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست خریداری شده که قادر به تولید ۲۰۰۰ لیتر آب ژاول یک در صد، در شبانه روز است.

این مسئول ادامه داد: با تولید این میزان آب ژاول، شهرداری کرج از خرید آب ژاول چه در دوران کرونا و چه در پسا کرونا جهت استفاده در مقاصد گندزدائی (سرویس‌های بهداشتی پارک‌های سطح شهر، پایانه‌های اتوبوس رانی تاکسی رانی، ایستگاه‌های انتقال پسماند، ضدعفونی و گندزدائی سطل‌های مکانیزه و پارکی و سازمان آرامستان‌ها) بی نیاز خواهد شد.

گفتنی است براساس آنالیز صورت گرفته این دستگاه می‌تواند طی کارکرد یکساله خود هزینه خرید دستگاه را جبران کند و تمام نیاز معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق دهگانه را تأمین نموده و حتی باعث درآمدزایی برای شهرداری کرج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =