علیرضا عسگری

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: بدون اغراق باید گفت نیروهای سازمان آرامستانها پس از کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری در دویست و چهل و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار کرد: در سال ۹۸، همکاران سازمان مدیریت آرامستان‌ها به بیش از ۱۰ هزار خانواده متوفی خدمت رسانی کردند که این آمار در سال ۹۹ به بیش از ۱۵ هزار خانواده رسید.

وی ادامه داد: حدود ۱۵ ماه از درگیری کشور به ویروس کرونا می‌گذرد و طی این مدت همکاران سازمان آرامستان‌ها در حد توان سعی کرده اند خدمات مناسبی به شهروندان داغدیده ارائه دهند.

وی توضیح داد: بدون اغراق باید گفت نیروهای سازمان آرامستان‌ها پس از کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.

عسگری تاکید کرد: در حال حاضر میانگین خدمات رسانی روزانه در این سازمان به حدود ۱۰۰ نفر رسیده و اضافه شدن اموات کرونایی به اموات عادی باعث افزایش تراکم کاری بیش از حد همکاران شده است.

این مسئول اضافه کرد: همکاران خدمات رسان در بخش متوفیان این سازمان در طول بیش از یکسال گذشته مرخصی نداشته و بار سنگینی به دوش می‌کشند.

وی ادامه داد: متاسفانه نزدیک به ۱۷ نفر از پرسنل این سازمان بر اثر ابتلا به کرونا در قرنطینه هستند و این امر فشار روانی زیادی بر دیگر کارکنان وارد کرده است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: علی رغم همه مشقات پیش رو زمان خدمت رسانی به مراجعان در این سازمان از نیم ساعت به ۲۰ دقیقه کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شش نفر خانم، شش نفر آقا در بخش غسالخانه آرامستان بهشت سکینه (س) مشغول به کار هستند و ۹ راننده هم وظیفه جابه جایی متوفیان با آمبولانس‌های سازمان را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =