55

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج گفت: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه رضایت‌بخش است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی در بازدید چند تن از اعضای شورای شهر از مجموعه فرهنگی ورزش «اکبرآباد»، فاز دوم پارک «هاشمی»، ساختمان اداری عمران و خدمات شهر، تملکات بلوار ولیعصر (عج) و ... اظهار کرد: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه رضایت‌بخش است، همه سعی و کوشش خود را بکار گرفته‌ایم تا این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای اقدامات خدماتی و عمرانی شهرداری که بازخورد آن درهرحال برای شهر و شهروندان صبور منطقه است، هیچ تعلل و تعطیلی در اجرای پروژه‌ها نداریم و هیچ عذری را از مسئولان و پیمانکاران امر نخواهیم پذیرفت.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از حمایت و پشتیبانی شورای شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی سطح منطقه قدردانی کرد.

فرج اله ایلیات رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه حقوقی و املاک شورای شهر کرج هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا بیان کرد و گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه شهر خواهد بود .

وی روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و از مسئولان خواست تا با تمام توان روند تکمیل پروژه‌ها را پیش ببرند تا رضایت شهروندان جلب شود.

عباس زارع، رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر نیز در ادامه با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه‌ها، توصیه کرد: باید پروژه‌های شهرداری بر اساس زمان‌بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف‌شده در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد تا از صرف هزینه‌های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =