باغ سیب - کراپ‌شده

در جلسه هم‌اندیشی و بررسی رفع مشکلات عمرانی منطقه چهار بر تکمیل باند سبز پیاده‌راه باغ سیب تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد یساولی در جلسه هم‌اندیشی و بررسی رفع مشکلات عمرانی منطقه چهار که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مشکلات محلات کم برخوردار ویژه موردبررسی قرار گرفت.

احد رسولی به نقش پررنگ دفاتر تسهیل گری در محلات اشاره کرد و گفت: این دفاتر به مدیریت شهری در نوسازی بافت‌های فرسوده، توسعه محلات و حل مشکلات آن‌ها کمک فراوانی می‌کنند

عضوی شورای اسلامی شهر کرج به حل مشکلات به‌صورت محله محوری اشاره کرد و افزود: مدیران شهری باید با برنامه‌ریزی و به‌طور مستمر به مشکلات شهر و شهروندان رسیدگی کنند.

عباس زارع نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر بهسازی و آسفالت بلوار ولیعصر(عج)، گفت: باید سیاست‌های بهتری برای تملکات در بلوار ارم و کنارگذر مهرشهر ارائه شود تا این معبر هر چه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی در خصوص احیای باغ سیب موضوعاتی را مطرح و اجرای این طرح را از موضوعاتی دانست که مسئولین باید به جد به آن بپردازند.

عضو شورای شهر کرج به تکمیل باند سبز پیاده راه باغ سیب اشاره کرد و افزود: ادامه این مسیر پیاده‌روی و تکمیل آن برای شهروندان بسیار حائز اهمیت است

زارع، اقدامات فرهنگی و فضای سبز منطقه چهار را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملیات عمرانی پارک هاشمی و مجموعه اکبرآباد و سرعت روند این پروژه‌ها بسیار قابل‌قبول است.

وی از مسئولین خواست تا با تملک زمین جنوب پارک هاشمی و اتصال این پارک به محله شهرک قائم (اخترآباد) برگ زرینی در خدمت به شهروندان این محله به یادگار بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =