کمالی زاده - کراپ‌شده

شهردار کرج طی پیامی چهاردهم تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن پیام علی کمالی زاده به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تجلی بارز مشارکت مردم در عرصه خطیر مدیریت شهری و روستایی هستند؛ نقش این نهادها در امیدآفرینی و توسعه نشاط اجتماعی، در کنار توجه به عمران و آبادانی جای‌جای کشور بی‌بدیل است.

خدمات متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ارتقاء و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای شهری، حفظ پاکیزگی شهر، مدیریت بحران، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.

نام‌گذاری ۱۴ تیرماه به‌عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به‌منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.

این‌جانب ضمن تبریک این روز بر این باورم که به همت خادمان مردم در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و با بهره‌گیری از پتانسیل‌های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری، مشارکت‌های اجتماعی و همراهی مسئولان با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها می‌توانیم شاهد شکوفایی این نهادهای مردمی و خدوم در سطح شهرستان کرج باشیم.

علی کمالی زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =