وحیدی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از افتتاح اولین مرکز سنجش و ارزیابی بدنی آتش‌نشانان در کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز سنجش و ارزیابی بدنی آتش‌نشانان، اظهار کرد: دستگاه‌های مستقر در این مرکز دیجیتال و هوشمند است.

وی اضافه کرد: همچنین تست‌های دوره‌ای بدو و حین خدمت به‌صورت دوره‌ای از تمامی کارکنان صف عملیات با استفاده از این دستگاه‌ها انجام و خطای انسانی در این مرکز به‌طور کامل حذف می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: ازاین‌پس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به‌عنوان مرجع علمی برای اخذ تست‌های آمادگی جسمانی در کشور شناخته می‌شود.

وحیدی در بخش دیگری از حمایت شهردار کرج و اعضای شورای شهر تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این مرکز نمونه‌ای برای دیگر استان‌ها در حوزه تست‌های بدنی آتش‌نشانان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه اولین مرحله تست ادواری از کارکنان سازمان به‌صورت کامل انجام‌شده است، گفت: بر خود لازم می‌دانم تا از تلاش مجموعه اداره آموزش و تربیت‌بدنی، که در امر آموزش و تربیت‌بدنی و ورزش آتش‌نشانان تمامی همت خود را به کار بسته‌اند، تشکر کنم.

گفتنی است؛ در این مراسم مدیر ستاد هماهنگی آتش‌نشانان کشور، رئیس اداره ورزش آتش‌نشانی تهران بزرگ، مدیرکل ورزش جوانان استان البرز، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =