آتش نشانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ایستگاه ۱۰۸ دریکی از مناطق پرتراکم شهر واقع‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی در بازدید از ایستگاه ۱۰۸ کرج، گفت: این ایستگاه دریکی از مناطق پرتراکم شهر واقع‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه ۱۰۸ در میدان توحید قرار دارد و ازجمله ایستگاه‌های مهم و حساس شهر کرج است، گفت: بسیاری از مراکز تجاری، درمانی، فرهنگی و غیره در این منطقه قرارگرفته‌اند.

وی اضافه کرد: اگرچه در این ایستگاه و سایر ایستگاه‌های آتش‌نشانی ازلحاظ نیروی انسانی و تجهیزات کمبودهایی وجود دارد، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که شهرداری نسبت به سازمان آتش‌نشانی آنچه در توان داشته به کار بسته تا این کمبودها جبران شود.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج این سازمان با مشکلات مواجه است که با تمهیدات اندیشیده شده امید است شاهد رفع آن‌ها باشیم.

وحیدی با تأکید بر اینکه در حوزه حفظ، نگهداری و تجهیزات حوزه عمرانی موضوع فرسودگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مطرح است، گفت: با رعایت برخی نکات ایمنی از فرسودگی ایستگاه‌ها جلوگیری می‌کنیم.

وی از این ایستگاه به‌عنوان پیشانی شهر یادکرد و گفت: این ایستگاه در حوزه عملیاتی چهار ایستگاه دیگر را پوشش می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان متشکل از چهار منطقه عملیاتی است، گفت: شهر کرج ۱۰ منطقه شهرداری دارد که چهار منطقه عملیاتی به‌صورت کامل با تمامی مناطق دهگانه و حتی بخشی از حومه شهر کرج همپوشانی دارند و خط مقدم مقابله با حوادث غیرطبیعی ازجمله آتش‌سوزی، گازگرفتگی و غیره هستند.

وحیدی با تأکید بر اینکه ارائه خدمات ایمنی حرفه‌ای بر عهده سازمان آتش‌نشانی است، گفت: در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی در نقطه مرکزی شهر کرج و در میدان توحید واقع‌شده که از بالاترین میزان تراکم تصرفات پرخطر و تجاری و درمانی برخوردار است.

این ایستگاه یکی از هفت ایستگاه عملیاتی در منطقه یک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =