بیماران کرونایی

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۳۵۳ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کرده‌اند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز ادامه داد: طی این مدت ۱۱۹ نفر بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری و ۱۲۵ نفر هم ترخیص شده‌اند.

وی توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۳۵۳ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند که این آمار نسبت به هفته‌های قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

بابایی در ادامه با گلایه از اینکه محدودیت‌های اعمال شده از سوی صنوف به درستی رعایت نمی‌شود که این امر بسترساز افزایش تعداد بیماران است، گفت: در جلسه دیروز ستاد استانی کرونا با دستور استاندار مقرر شد از امروز با همکاری سازمان صمت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط نظارت بر فعالیت صنوف افزایش پیدا کند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور کاهش یافته و به حدود ۵۰ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در البرز هم تابع آمار کشوری است این در حالی است که این آمار باید به بیش از ۹۰. درصد برسد تا بتوانیم کرونا را به خوبی کنترل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =