جلالیان

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از تکمیل و احداث ۴ پارک در این منطقه خبر داد و گفت: اولویت منطقه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

مرتضی جلالیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز به تشریح پروژه‌های تکمیل شده و در حال احداث این منطقه پرداخت و گفت: اولویت منطقه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تمام تلاش مسئولان براین است که این پروژه‌ها طبق زمانبندی صورت گرفته افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد. 

جلالیان گفت: در اجرای این پروژه‌ها علاوه بر تسریع در تکمیل آنها رعایت کیفیت نیز در اولویت قرار دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج تکمیل بوستان محله ای «شادی» به مساحت یک هزار و ۶۶۰  متر مربع در محله اکبرآباد، پایان عملیات عمرانی بوستان محله ای «باران» به مساحت چهار هزار و ۷۷۰ مترمربع در خیابان کلینی همچنین اتمام احداث فاز دوم بوستان شهید پیدایش به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در محله شیخ آباد را از پروژه هایی برشمرد که در منطقه انجام شده است.

وی همچنین به پروژه خیابان موازی حسین آباد راه آهن به مساحت تقریبی چهارهزار و ۲۵۵ متر اشاره کرد و گفت: با اجرا و تکمیل آن توسط سازمان عمران شهرداری کرج بخش عظیمی از گره ترافیکی خیابان اصلی حسین آباد - راه آهن مرتفع می شود.

جلالیان از ایجاد دیوار حایل شهرک ایثار به منظور جلوگیری از رانش خاک و احداث خیابان فلات قاره خبرداد و گفت: پارک ۱۳ هزار متری خیابان شهید آخوندی (پارک بنفشه) نیز به همت مسئولان منطقه در حال احداث است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =