بلوار ارم - کراپ‌شده

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: عملیات جدول‌گذاری بلوار ارم به فاصله دو کیلومتر با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی آرائی با اشاره به اجرای عملیات جمع‌آوری نخاله و ضایعات بازمانده از تخریب پایگاه هوایی ناجا، گفت: روند مناسب‌سازی معبر برای تعریض بلوار ارم مطلوب است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های منطقه، گفت: با تلاش همکاران در آینده نزدیک تغییرات چشمگیری در سطح منطقه صورت خواهد گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج در بخش دیگری به عملیات جدول‌گذاری در بلوار ارم که به فاصله دو کیلومتر اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای پروژه هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، کنترل روان آب‌ها و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر شهر، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان  است.

آرائی به وضعیت جمع‌آوری مراکز و انبارهای غیرمجاز تفکیک زباله و جمع‌آوری ضایعات اشاره کرد و گفت: پروژه جمع‌آوری مراکز غیرمجاز با حکم و دستور قضایی دادستان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: این منطقه محل امنی برای مراکز غیرمجاز نیست زیرا جمع‌آوری و جلوگیری از فعالیت آن‌ها با نظارت بیشتر و بازدید مستمر صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =