بوستان عطار افتتاح شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بوستان عطار در کمتر از شش ماه بااعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بوستان هشت و نیم هکتاری عطار، گفت: این بوستان در کمتر از شش ماه با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه بوستان عطار مجهز به‌تمامی امکانات رفاهی است، گفت: شورای شهر در خصوص توسعه فضای سبز اعتبارات خوبی اختصاص داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: این بوستان مجهز به ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۱.۲ هکتار زمین‌های ورزشی از جمله فوتبال، والیبال و بسکتبال، دو زمین‌بازی مجهز کودکان، نمازخانه، بوفه، سرای محله ویژه بانوان و آقایان و آب‌نمای ۷۰۰ مترمربعی است.

بضاعتی پور همچنین اضافه کرد: در مبلمان این بوستان از تکنیک (جی.اف.آر.سی) استفاده‌شده است.

وی با اشاره به تهیه ۴۰۰ آمپر برق برای بوستان عطار، گفت: سیستم آبیاری این بوستان قطره‌ای بوده و اصلاح الگوی مصرف به‌خوبی موردتوجه قرارگرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تأکید کرد: ۲۰ هزار درختچه و پنج هزار و ۵۰۰ اصله درخت نیز در بوستان عطار کاشته شده است.

بضاعتی پور در ادامه بابیان اینکه بوستان عطار در منطقه پنج واقع‌شده، گفت: این منطقه کم برخوردار بوده و یکی از مطالبات اصلی شهروندان توسعه فضای سبز و فضاهای گردشگری است.

وی همچنین تأکید کرد: بوستان بنفشه واقع در منطقه دو نیز تا چند روز آینده افتتاح و در اختیار شهروندان محترم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =