ماه محرم - کراپ‌شده

فرمانده بسیج شهرداری کرج طی پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری دهه اول ماه محرم را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در متن پیام سرهنگ پاسدار غلام قربانی آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک‌دل و راست‌قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و درراه دین و عقیده از جان گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی درراه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.

سیّد الشهدا(ع) کشتی نجاتی است که هرکس به آن پناه آورد در امان است. امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه و دشمنی‌های مستکبران به‌واسطه فرهنگ عاشورائی و استواری جمهوری اسلامی بر همین اصل است و باید عبرت گرفتن و اندیشیدن به انگیزه‌های این قیام تاریخی در همه ابعاد زندگی ما موردتوجه قرار گیرد.

این‌جانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتادودو یار باوفایش را به همه حق‌طلبان و آزادگان امت اسلامی و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت(س) و بسیجیان شهرداری کرج تسلیت عرض می‌کنم.

محرم امسال در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط هیئات عزاداری و با تدابیر ویژه ستاد مدیریت مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

امید است پایگاه‌های مقاومت بسیج بر اساس مأموریت و شرح وظایف محوله در ستاد پیشگیری کرونا و تفاهم‌نامه ایجادشده بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت به‌عنوان همیاران سلامت ضمن نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بتوانند با برگزاری مراسم عزاداری هرچه باشکوه‌تر و تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته‌ای از شاگردان مکتب عاشورا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =