منوچهر خسرو زاده - کراپ‌شده

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت:حدود ۵۰۰ راننده هنوز موفق به دریافت دُز اول واکسن کرونا نشده‌اند.

منوچهر خسرو زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی اظهار کرد: از آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان تاکسی تاکنون، هشت هزار و ۵۰۰ نفر از تاکسی‌داران در رده سنی ۵۰ سال در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار تاکسی‌دار زیرمجموعه شهرداری کرج فعالیت دارند که برخی از آن‌ها بر مبنای اولویت سنی قبلاً واکسینه شده بودند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به برنامه‌ریزی برای تزریق دز دوم واکسن به رانندگان تاکسی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بناشده از فردا تزریق دز دوم واکسن به‌صورت خودرویی در دانشگاه آزاد آغاز شود.

خسرو زاده تأکید کرد: علاوه بر این ظرف چند روز آینده تاکسی‌داران می‌توانند برای تزریق دز دوم به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر هم مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: به‌جز تاکسی‌داران تاکنون ۴۰۰ نفر از رانندگان اتوبوس‌های ملکی و بخش خصوصی نیز دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در پاسخ به اینکه چند راننده تاکسی موفق به دریافت دز اول نشده‌اند، گفت: حدود ۵۰۰ راننده هنوز موفق به دریافت دز اول نشده‌اند که طی چند روز آینده شرایط واکسینه شدن آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

خسروزاده افزود: تمام رانندگان خطی و چرخشی و افرادی که کارنامه تاکسی‌دارند مشمول طرح واکسیناسیون هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =