تسلیت

سرپرست شهرداری کرج در پی درگذشت یکی از پاکبانان خدوم شهر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در پیام مصطفی سعیدی سیرائی، سرپرست شهرداری کرج آمده است:

شنیدن خبر درگذشتِ همکار شریفم «اکبر شاه‌مرادی» از همکاران پر تلاش منطقه دو شهرداری کرج که بامداد امروز به دلیل قصور خودرو عبوری جانش را از دست داد، بسیار دردناک بود.

مرگ در حین خدمتی تعطیل ناشدنی آن هم در روزهایی که برای حفظ جان همشهریانمان بسیاری از مشاغل تعطیل اند پس از هجده سال سابقه و کسب رزق حلال برای تربیت دختران پاک و پسر نازنینش دست کمی از شهادت ندارد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شاه‌مرادی، از درگاه خداوند بزرگ برای آن عزیز از دست رفته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و فرزندان مرحوم صبر و شکیبایی مسالت دارم و به خانواده عزیز آن مرحوم اطمینان خاطر می دهم تمام پیگیری ها و هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی جهت دستگیری عامل حادثه که با سهل انگاری عزیز زحمتکشی را ازمیان ما برده و ناجوانمردانه از محل حادثه گریخته است تا لحظه دستگیرش به عمل خواهیم آورد.

اعتقاد دارم همکاران پاکبانم شریف ترین، صبورترین، پرکارترین و البته مظلوم ترین نیروهای شهرداری کرج به شمار می روندکه در سیاه ترین روزها و بحرانی ترین شرایط هم دست از خدمت نمی کشند با این حال به آنچه استحقاقش را دارند نرسیده اند. قطع یقین تا هر زمانی که توفیقِ خدمت داشته باشم برای استیفای حق پاکبانان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. 

خواهشی هم از اصحاب فهیم رسانه و فعالان فضای مجازی دارم، برای آرامش خانواده مرحوم شاه‌مرادی از انتشار فیلم های مربوط به این حادثه تلخ خودداری نمایند. 

مصطفی سعیدی سیرائی

سرپرست شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =