مدافعان خاموش

‎رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از پخش مستند مدافعان خاموش برای اولین بار از شبکه استانی البرز خبر داد.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این مطلب اظهار داشت:  امروز یکشنبه ۳۱ مردادماه جاری ساعت ۱۷ پس از خبر عصرگاهی مستند "مدافعان خاموش" از شبکه استانی البرز پخش می شود.

وی افزود: مستند مدافعان خاموش که حاصل ۱۸ ماه تلاش مجاهدانه پرسنل این سازمان و آرامستان بهشت سکینه(س) در بحران کرونا است، برای اولین بار از شبکه استانی البرز پخش و پس از آن در شبکه های استانی سایر کلانشهرها و استان های دیگر و سپس از شبکه های سیمای ملی نیز پخش خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: نزدیک به ۲ سال می شود که همکارانمان بدون حتی یک روز وقفه، در بهشت سکینه(س) و بهشت علی(ع) در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا در مدیریت شهری کرج به صورت کاملا خاموش و بدون هیچ ادعایی با از خود گذشتگی در حال خدمت رسانی به متوفیان کرونا در انجام امور واجب کفایی تغسیل، تکفین و تدفین و همچنین تکریم خانواده معزایشان هستند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان خاموش دوشادوش مدافعان سلامت از زمان شیوع ویروس کرونا به شهروندان معزا خدمت رسانی کرده اند، اعلام کرد: در واقع مدافعان خاموش بهشت سکینه(س) بدون حتی یک روز و یا یک شیفت تعطیلی خدمات مطلوب به صاحبان عزا و خانواده ها ارائه داده اند و ضمن همدلی با خانواده های داغدار، بعضا با حضور در مراسم های تشییع موجب تسلی خاطر آنها بوده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه طی ۱۸ ماه گذشته آسیب های روحی، روانی و جسمی بسیاری به کارکنان و خانواده های آنها وارد شده، گفت: مستند مذکور با هدف معرفی کارکنان آرامستانها به عنوان مدافعان خاموش و تقدیر از زحمات مجاهدانه و متعهدانه آنها تهیه شده چرا که در مدت مذکور کادر درمان توسط مسئولین، رسانه ها و مردم تکریم شده اند اما این قشر زحمتکش که در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم بحران بیماری کرونا خدمات ارائه داده اند آنچنان دیده نشده اند به همین دلیل از واژه مدافعان خاموش استفاده شده است.

عسگری ادامه داد: در این مستند۱۰دقیقه ای که توسط کمیته فرهنگی مذهبی و روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان ها تهیه و تولید شده، سعی کردیم تا گوشه ای از زحمات، فداکاری ها و از خودگذشتگی پرسنل این سازمان به تصویر کشیده شود تا ضمن تقدیر از تلاش این قشر، آنها به عنوان “مدافعان خاموش” در جامعه معرفی گردند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا یادآور شد: امید می رود تا از این طریق و به پاس این فداکاری ها گامی هرچند ناچیز جهت معرفی مدافعان خاموش در میهن اسلامی برداشته باشیم.

لازم به توضیح است چندی پیش پوستر مدافعان خاموش نیز در دیوارنگاره میدان جمهوری اکران شد.

جهت مشاهده و اشتراک مستند مدافعان خاموش اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =