آسفالت

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از توزیع ۳۳۵ تن آسفالت در سطح معابر منطقه برای اجرای عملیات روکش خبر داد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با بیان اینکه انجام عملیات عمرانی از وظایف اصلی شهرداری‌ها محسوب می‌شود، اظهار کرد: این عملیات در قالب پروژه‌های گوناگونی تعریف و بر اساس میزان بودجه تخصیص‌یافته اجرا می شود.

وی در خصوص مصالح مورد استفاده در پیاده‌روسازی، گفت: در پیاده‌روسازی‌ها باید به عوامل گوناگونی از جمله عمر مصالح مورد استفاده توجه شود تا به تعویض و بهسازی زودهنگام آن نیازی نباشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با بیان اینکه اجرای شکیل و همگن بودن سنگ‌فرش‌های خیابان در زیبایی منظر شهری نقش بسزایی دارد، گفت: پیاده‌روسازی به‌عنوان یکی از نمادهای زیبایی شهر، باید همواره مدنظر متولیان امر قرار گیرد و نسبت به بازسازی و مرمت آن اقدام شود.

یگانی گفت: پیاده‌روهایی که سنگ‌فرش مناسب ندارد و یا موزاییک‌های آن با گذشت زمان، تخریب‌شده است به بازسازی نیاز دارد.

وی همچنین گفت: در برخی محلات منطقه ۹ عملیات یکپارچه‌سازی پیاده‌روها، طبق برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی صورت گرفته، انجام‌شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با عنوان اینکه اجرای پروژه جدول‌گذاری و روکش آسفالت در کوی «کارمندان جنوبی» خیابان‌های هجرت ۱۶، ۱۷ و ۱۹ همچنین اراضی انصاری اجرا شد، متراژ جدول گذاری صورت گرفته را ۷۲۰ مترمربع اعلام کرد.

یگانی میزان آسفالت مصرف ‌شده را سه هزار مترمربع با تناژ ۳۳۵ تن اعلام کرد و گفت: این طرح در دیگر نقاط سطح منطقه بر اساس اولویت و در قالب تخصیص بودجه مصوب اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =