کمیته درآمدی

سرپرست شهرداری کرج توسعه خدمات شهری را از اصلی‌ترین سیاست‌های مدیریت شهری دانست و گفت: مدیران برای تحقق این مهم باید تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در دومین جلسه کمیته درآمدی شهرداری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری از نظر درآمدی شرایط سختی دارد و مشکلات اقتصادی جامعه، کرونا و ... نیز این موضوع را تشدید کرده، ضروری است تا به دنبال راهکارهایی خاص برای برون رفت از این وضعیت باشیم.

وی با یادآوری تشکیل کارگروه اقدام و عمل و مواردی که در این کارگروه مطرح، بررسی و پیگیری می شود، عنوان کرد: خارج از این کارگروه باید تصمیمات اساسی گرفته شود و اولویت شهرداری در این زمینه پیگیری پرونده های خاص در مناطق است.

سرپرست شهرداری کرج، تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر اهداف، هر روز یک پرونده در یک منطقه با حضور واحد حقوقی، دستگاه نظارتی و مالک بررسی شود و پس از محاسبه درآمد آن پرونده به سمت اجرایی شدن آن گام برداریم.

سعیدی سیرائی، توسعه خدمات شهری را از اصلی ترین سیاست های مدیریت شهری ذکر کرد و گفت: ضروری است تمامی مدیران برای تحقق این مهم همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه صحبت های خود بر ضرورت سرعت بخشیدن به نتیجه جلسات برگزار شده تاکید کرد و گفت: هر واحدی که متولی برگزاری جلسه ای است صورت جلسه خود آن را آماده کند تا اجرای عملکرد به بهانه آماده نبودن صورت جلسه به تاخیر نیفتد.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد و ضرورت کسب درآمد به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گفت: اولویت شهرداری در بحث درآمدی رسیدگی به پرونده های خاص مالی در هر منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =